Aż 7 cech wyróżniających PLA SCHOOL

Dlaczego to właśnie PLA SCHOOL powinno realizować językowy wzrost Twój lub Twojej firmy? Poza niezliczoną ilością powodów jest przynajmniej 6, które sprawiają, że nasza usługa mocno odstaje od reszty propozycji z rynku.

  1. Elastyczność i lekkość umów
  2. Niszowa wiedza, która zmienia wszystko
  3. Audyt językowy ze strategii firmy oraz pracowników
  4. Przyjazne raportowanie
  5. Dopasowanie na strategicznym poziomie
  6. Autorska metoda PLA SCHOOL™
  7. Odciążymy Cię: dedykowany opiekun i bezproblemowa komunikacja

1. Lekkość umów

Kierujemy się wartościami takimi jak: zaufanie i zdrowy minimalizm.. Dlatego nie chcemy nikogo wiązać ze sobą na siłę. My wiemy, że robimy świetną robotę i nikt nie chce z nas rezygnować, a Tobie przydadzą się asy w rękawie, w razie czego…

Dlatego zazwyczaj proponujemy:

  • Miesięczne wypowiedzenie,
  • Jedna strona umowy online,
  • Płatności z góry na miesiąc zajęć.
cennik - pla school - mateusz stasica - szkola jezykowa

2. Wdrożenie i ``piguła`` niszowej wiedzy

Obecnie ludzkość nie potrafi uczyć się języków. Bolesław Chrobry umarł mając 3 z przodu, a władał sporym krajem, mieczem, łaciną, greką… i polskim. Dało się?

Nie masz czasem wrażenia, że technologia i marketingowe wymysły jedynie przeszkadzają Ci w bezproblemowym osiągnięciu dziecinnie łatwego celu (znasz polski od urodzenia, a to jeden z najtrudniejszych języków)?

Poznaj głęboką wiedzę:

  • o swoim mózgu i jak w ogóle działa
  • jak go sobie “wychować”
  • jakich ćwiczeń nie znasz
  • dlaczego Twój mózg z natury usuwa wiedzę o językach
  • jak powtórzyć proces nauki małego dziecka?

i wiele, wiele, wiele – naprawdę wiele więcej.

3. Audyt językowy firmy

Do tej pory nauka języków obcych dla firm realizowała jeden cel: aktywność dla pracowników, benefit, dodatek. Czyli zwykły koszt. Wystarczy zmienić podejście, a koszt stanie się inwestycją.

Angażujemy osoby, które znają biznes i bolączki przedsiębiorców oraz kadry managerskiej. W sprzedaży, rozwijaniu metodyki i skomponowaniu kursu bierze udział założyciel szkoły, metodyk i praktyk biznesowy. To pozwoli podjąć jedyną słuszną strategię:

  1. Najpierw wyznaczyć cele i bolączki
  2. Wytyczyć ścieżkę do pokonania
  3. Pokazać jak to zrobić

 

A czy Twój nauczyciel lub Twoja szkoła rzetelnie wyznaczyła cele Twoje lub Twojej firmy? Choćby przy wykorzystaniu metody S.M.A.R.T?

Aż 5 cech wyróżniających PLA SCHOOL - badanie potrzeb i audyt jezykowy

4. Przyjazne raportowanie i ocenianie

Mamy sposób, aby nasze raporty (a raczej nazwane przez nas Bilanse) rozumiały osoby, które nie mają nic wspólnego z lingwistyką. Wywodzi się to bezpośrednio z elementu metody PLA SCHOOL™ – o której rozpisaliśmy się w następnym wyróżniającym nas USP (Unique Selling Proposition).

 

Tym elementem jest: Ocenianie

Problem w tym, że określenie B2 lub poprawienie umiejętności czytania z 3 na 4 w skali 6 – nie daje kompletnie nic.

  1. Niewiele mówi Twojemu Zarządowi
  2. Dział HR administrujący kursem też nic nie wie
  3. Co gorsze: nauczyciel nie ma jak wyciągnąć wniosków z cyfr
  4. Co jeszcze gorsze: podopieczny czuje się porównywany z innymi

 

➤ Oceniamy i bilansujemy, w zgodzie z komfortem psychicznym ludzi.
➤ Raportujemy, rozumiejąc wyzwania działów HR.
➤ Podsumowujemy progres, by HR mógł w uproszczeniu referować Zarządowi

5. Dopasowanie na strategicznym poziomie

Świat przywykł do nauki uniwersalnej w modelu pruskim. Taki model dba o dostawcę usług, czyli nauczycieli i szkołę. Mają swój system, swoje ramy i swoje cele łatwej skalowalności.

My szyjemy na miarę, więc dopasowujemy:

  1. ilość oraz długość zajęć (30, 60, 90 minut)
  2. model indywidualno-grupowy (zajęcia indywidualne, flex lub grupowe w różnym wymiarze)
  3. sposób raportowania (jak dokładne informacje mamy przesłać co miesiąc)
  4. oraz bilansowania podopiecznych (jakie dodatkowe rubryki dodać do kwartalnych sprawozdań z nauki podopiecznych)
  5. mentorów, którzy dzięki dobrze rozplanowanej rotacji będą powodować progres (nie pozwalając podopiecznym na osiadanie w strefie komfortu)

 

Oczywiście poza tym, że “uszyjemy co chcesz”, to najpierw przede wszystkim doradzimy co faktycznie jest potrzebne w realizacji celów firmy.

Aż 7 cech wyróżniających PLA SCHOOL - dopasowanie pla school

6. Praktyczna Metoda PLA SCHOOL™

Istnieje wiele metod nauki, które powstały w bibliotekach, salach wykładowych i gabinetach. Efektem jest praca lingwistów zrozumiała tylko dla innych lingwistów.

 

Neurolingwistyka i psycholingwistyka

Metoda PLA, czyli Personalised Language Acquisition™ wykorzystuje prekursorską wiedzę z wyżej wspomnianych multidyscyplinarnych dziedzin nauki. Połączenie tego rodzaju informacji z praktyką biznesową zaowocowało postępowym systemem nauczania, który zredefiniował dotychczasowe trendy.

To bardzo zaawansowana wiedza przystępnym i prostym językiem.

7. Nie będziemy Cię angażować w obsługę

Doskonale rozumiemy, że przejście do innego usługodawcy może się wiązać z dodatkową pracą organizacyjną my ją zminimalizujemy:

  • jako eksperci w kształceniu językowym zadbamy o dopasowanie kursu do budżetu i potrzeb Twojej firmy – nie musisz kombinować
  • dedykowany opiekun klienta po stronie PLA SCHOOL zbierze pozytywny jak i negatywy feedback, wprowadzi zmiany i wszystko zaraportuje
  • płaska struktura pozwala na odwołania czy zmiany w terminarzach bezpośrednio u mentora (nauczyciela)
  • raportujemy szczegóły do Twojego pracownika, który zajmuje się rozwojem pracowników
  • oraz raportujemy skrótowo skrótowe, by Wasza administracja mogła szybko zdać relację Zarządowi

 

Pozwól nam zaopiekować się kompetencjami językowymi w pełni. A Ty skup się na swoim biznesie. Zacznijmy współpracę i kontroluj rozwój pracowników poświęcając minimum czasu i energii.

Aż 6 cech wyróżniających PLA SCHOOL - seamless and frictionless

CZY CHCESZ...

przejść z nami przez swoją językową ścieżkę w sposób przemyślany?