4 cechy wyróżniające PLA SCHOOL w b2b

Dlaczego to właśnie PLA SCHOOL powinno realizować językowy wzrost Twój lub Twojej firmy? Poza niezliczoną ilością powodów są przynajmniej 4, które sprawiają, że nasza usługa mocno odstaje od reszty propozycji z rynku.

  1. Autorska metoda PLA SCHOOL™
  2. Kwestia umów
  3. Nowa definicja Business English
  4. Zanurzenie się w Twoich celach biznesowych

1. Praktyczna Metoda PLA School™

Istnieje wiele metod nauki, które powstały w bibliotekach, salach wykładowych i gabinetach. Naukowcy dwoją się i troją, by stworzyć coś godnego poklasku. Gdy się uda, to inni naukowcy klaszczą, ale reszta społeczeństwa dalej ma problemy w komunikacji międzykulturowej. Tym razem coś od ludzi, dla ludzi.

 

Biznes

Nasza metoda wywodzi się z praktyki podróżniczej oraz biznesowej. Praca z językami, w świecie, z ludźmi na każdym szczeblu społeczeństwa… To wszystko pomaga zauważyć, że metody tradycyjne realizują zupełnie inne cele. Nie nauczają tego, czego Ty konkretnie potrzebujesz.

Zauważyliśmy to podczas naszych dawnych doświadczeń z pracy na etacie. Wtedy zajęcia z naszych kolejnych języków obcych w których uczestniczyliśmy – organizowane były w tragiczny sposób. Tendencja była zła, bo nie udało nam się doświadczyć angażujących, spersonalizowanych kursów językowych w firmach. I tak zrodził się pomysł na…

Nauka z sensem

Aby upewnić się, że stworzymy usługę najlepszą (na ten moment) na świecie, musieliśmy poznać najnowszą wiedzę branżową. Odnieśliśmy się do niedawnych artykułów naukowych oraz niszowej wiedzy uniwersyteckiej. W ten sposób naszą Metodę PLA School™ oparliśmy o neurolingwistykę i psycholingwistykę,

Pozostało praktykować nauczanie, ale tak, by od samego początku móc się doskonalić. Po, oficjalnie, 7 latach nauczania w sposób niekonwencjonalny jesteśmy liderami w wyznaczaniu nowych ścieżek i płynięciu pod prąd.

 

Jedyna taka metoda, która:

  1. Nie skupia się tylko na procesie nauki i jakości czasu spędzanego z mentorem, a w znacznym stopniu polega na implementacji języka w życie codzienne. Inwestujemy w zrozumienie co robić, by już do końca życia dbać o rozwój językowy (nie koniecznie w języku nauczanym przez naszą szkołę)
  2. Stawia na budowę kompetencji komunikacyjnych. Lubimy powtarzać, że nie nauczamy np. “Języka niderlandzkiego” lecz uczymy “Komunikacji w języku niderlandzkim”. Stawiamy na rozwój językowy wraz z rozwojem osobistym. Istotnym aspektem jest rozumienie procesów jakie zachodzą w rozmowach w pracy lecz także w życiu prywatnym.

 

Koniecznie wygospodaruj chwilę, by przeczytać szczegóły na temat naszej metody i poznaj 9 obszarów które zrewolucjonizowaliśmy. Są to:

  • Nasze wdrożenie do nauki
  • Inna kadra mentorów
  • Dopasowane materiały
  • Twój zakres
  • Realizacja Twoich celów
  • Umiejętności, a nie wiedza
  • Wykorzystanie Neurolingwistyki
  • Sensowny system oceniania
  • Wykorzystanie Psycholingwistyki

 

Kliknij poniżej, by przeczytać cały artykuł.

2. Elastyczność i lekkość umów

Kierujemy się konkretnymi wartościami. Prostota, zaufanie i współpraca z dobrymi ludźmi, w dobrym miejscu i o dobrym czasie – bardzo zależy nam na tych kwestiach. Dlatego nie chcemy nikogo wiązać ze sobą na siłę. My wiemy, że robimy świetną robotę i nikt nie chce z nas rezygnować, a Tobie przyda się “lekka głowa”. Dlatego:

  • Obowiązuje miesięczne wypowiedzenie…
  • … jedno, max dwustronicowej umowy online z nie drobnego druczku,
  • przy płatności z góry na miesiąc zajęć.

3. Business English w zredefiniowanej odsłonie

Większość szkół organizuje zajęcia dla firm sięgając po zwroty, słownictwo oraz treści nawiązujące do biznesu. To bardzo uniwersalne i nieskomplikowane podejście, które nie pozwala na dopasowaną naukę. Dlatego w PLA SCHOOL czeka Cię:

  • Angażująca praca na Twoich treściach, mailach, notatkach, konwersacjach
  • Podnoszenie ogólnej elokwencji, a nie wykucie kilku fraz na pamięć 
  • Tematyka i materiały zajęć, które są rozwojowe, gdyż wprowadzają realną wartość poza językową

4. Zorientowanie na cele biznesowe

Do tej pory nauka języków obcych dla firm realizowała jeden cel: aktywność dla pracowników, benefit, dodatek. Czy nie lepiej już na poziomie organizacji kursu spojrzeć z innej perspektywy? Jakie korzyści powinny płynąć z takiego przedsięwzięcia? Jakie cele firmy są przez nie realizowane? Jakiego zwrotu z tej inwestycji można się spodziewać? W praktyce: 

  • Proponujemy wprowadzenie pojęcia “inwestycji w języki obce”, zamiast “benefitów” językowych, 
  • Przeprowadzamy językowy audyt firmy i kompetencji Twoich pracowników lub Twoich
  • Zajmujemy pozycję doradcy-konsultanta rozwiązującego problemy, zamiast ślepej sprzedaży kursów

Co jednak najważniejsze, angażujemy osoby, które znają biznes i bolączki przedsiębiorców oraz kadry managerskiej. W sprzedaży, rozwijaniu metodyki i skomponowaniu kursu bierze udział założyciel szkoły. Dzięki temu jeszcze lepiej zorganizujemy wszystkie obszary współpracy. Z wykształcenia tłumacz, z zamiłowania podróżnik, z zawodu kiedyś nauczyciel, teraz sprzedawca B2B i marketer, a w praktyce przedsiębiorca i założyciel szkoły.

CZY CHCESZ...

przejść z nami przez swoją językową ścieżkę w sposób przemyślany?